One

Hann verkligen inte skriva igår eller i alla fall inte lägga ut något på bloggen... Så ni får gårdagens idag också.

14 mars, äntligen blir jag arton år!

Ja, one kan man väl verkligen kalla dagen idag för den har verkligen gått i ett... Skämt och sido.

Idag fyller jag 18 år och det känns precis som one, start, the begining, början. Nu har man klivit in i vuxenvärlden och det är skrämmande samtidigt som det är jäkligt spännande.

Min födelsedag har varit alldeles underbar och jag har fått så himla fina presenter bland annat en MacBook som jag är helt kär i.

Tävlade på Clinne på förmiddagen och han var faktiskt jättefin! Domaren däremot hade lite humörsvängningar och därför blev resultatet skit... Men vem bryr sig egentligen? Jag är så nöjd med honom!

Resten av dagen bestod av paketöppning, mat, plugg (fy fasen) och sen på kvällen en underbar middag med min kära familj och min flickvän och hennes föräldrar på Millenium. LOVE.

Vill passa på att tacka alla som har varit så underbara och skickat dessa fina hälsningar och grattat mig - ni är bäst!

Nu ska jag och Bellis krypa till kojs. xx

15 mars, the day after.

Dagen idag har varit lång... Prov på morgonen och massa sånt skit men den slutade i alla fall mysigt med en riktigt lång skrittrunda med Bellis, Lele och såklart Clinne. Riktigt härligt i det fina vädert.

Imorgon är det favorittisdag och det betyder Ninna träning! Woho! Kan det bli bättre och sedan på kvällen är det bio som gäller med världens bästa vänner - jag är lyckligtlottad med dom fulisarna.
Nu måste jag sova. xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0