Pleasure

Vilken underbar dag det har varit idag! Solen har varit här hela dagen och skinit precis som den ska göra, SOMMAREN ÄR HÄR! Tillbringat halva dagen i skolan med mina fina vänner och lämnat in det sista så nu är det slut för detta läsår, ingen mer läxa!

Stack till stallet sen och fixade allt med Clinnis, skulle ju tävla idag! Åkte dit och det var en himla fin tävlingsplats! Resultatmässigt var det inte det bästa för det var verkligen en sån där blaha dag, haha. Men jag är ändå nöjd för det var mycket jämnare nu! Jag tror vi är på väg nu, det känns så i alla fall.

Clinnis gamla ägare kom också till tävlingsplatsen och hon har inte sett honom på 4 år! Hon blev så glad att se honom och han blev jätteglad av att se henne! Och det var så skönt för min del för hon var så glad och så nöjd med oss och hur han såg ut. Hon saknade honom något otroligt och jag såg att det var svårt för henne att gå ifrån honom när hon skulle gå. Hon hade honom trots allt i 8 år och han var precis allt för henne, precis som han är för mig nu. Det värmde verkligen i hjärtat.

Annars flyter allting på väldigt bra nu, skolan är i princip över och sommaren verkar komma - äntligen! Imorgon har vi ridning på morgonen sen en lektion och sen är det hem och chilla - underbart! Ska bort till Cherry imorgon kväll och njuta med mina fina vänner, åh jag älskar det. På fredag är det först skola, sen stallet för att sedan bege mig till Svedala och fira Alexandra på hennes student - stort grattis!

Åh, älskar verkligen när sommaren börjar komma. Känns som om alla känslor väcks till liv igen och man mår så mycket bättre! Jag älskar sommaren!

Njut av livet för det gör jag just nu i alla fall! xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0