Eight

Shit, såg att mitt inlägg jag skrev igår morse inte hade publicerats, konsigt. Kändes i alla fall lite för sent för att lägga upp det nu.

Kan istället säga att tävlingen i söndags gick galant. Inför första klassen var han en stjärna på framridingen och gick riktigt bra inne på banan tackvare att jag red som om det sprutade eld ur öronen. Allt detta eftersom han hade lagt tungan över bettet innan vi gick in på banan. Min lilla mongohäst, tur det gick bra i alla fall (kom faktiskt 7:a). Haha.

I andra klassen var vi båda trötta små varelser men lyckades ändå få ihop ett klart godkänt resultat, duktig.

Nu har jag även flyttat ner prinsen till Lillhagen över sommaren. Så nu har jag honom riktigt nära. Det är så skönt att bara kunna ta en kvart och sticka dit och pussa sen hej igen - lovely. Och i med detta känns det verkligen som sommaren är här och det inte en dag för tidigt.

Idag och igår har jag i princip inte lyft ett finger i skolan och nu är lektionerna faktiskt slut för detta läsår. Har fått de flesta av mina betyg och det ser jättebra ut. Tur att allt slit gav lite utdelningen i alla fall.

Nu ska jag dra mig vidare och kan ni gissa var? Till stallet såklart. Ska dit och fixa nu för sen ska vi iväg till Monica och träna!

Tack och hej leverpastej. xoxo


Denna bild, som är en av mina favoritbilder som jag själv tagit, är faktiskt
tagen för precis ett år sedan idag. Alltså är det mer än ett år sedan vi var
på Hacienda i Pilas. Även om det var förjävligt så saknar jag det lite faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0