Canter

Riktigt lång dag idag, dock rolig. Började dagen med ett studiebesök på Jägersro, hos någon Junior - gick bra! Till Vellinge igen och ha hopp/derby lektion för Lasse. Clinne var jättetaggad men superfin (som vanligt alltså). Fixade allt i stallet och sen dess har jag suttit här, på i princip samma sätt. Så där är min anledning till varför jag inte skrivit så livligt idag eller igår - skolan håller på att döda mig. Har en lång lista jag ska beta av, sak efter sak. Inte klar ännu på ett tag och klockan är redan tjugo över elva... Tur man ska vara hemma imorgon till lunch, dock pluggandes, men ändå.

Nu får jag ta tag i det sista för idag... Längtar riktigt mycket till Irland på torsdag om vi säger så. xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0