First

En fullkomligt underbar dag idag, helt fantastisk. Sovmorgon till lunch, pluggade dock och sånt mysigt. Stack med mami och lämnade Teddybus på katthotellet nu över helgen. Tårarna rann hos både mig o mami, ja ni vet hur känslomässig jag kan vara.
Åkte till stallet för att rädda Clinne från sitt tjocka vårtäcke och på med tunna sommartäcket för idag har det varit SOMMAR! Äntligen äntligen äntligen!

Där efter skolan och ha engelska sen geografiprov, gick bra så jag är nöjd.

Stallet igen och rida och fixa prinsen, red ut en långis på honom eftersom han aldrig slutade busa! Haha, underbara häst även om man blir lite trött ibland. Haha. Han är verkligen världens bästa! Kvar i stallet till kvart över nio för att fixa och mysa, skulle kunna stanna i stallet hela natten också för det är där jag verkligen mår bra. Där jag känner mig som lyckligast.

Nu är jag hemma och har ätit, måste börja plugga och känner jag mig själv rätt så kommer jag ge-mig-fan på att det ska bli klart och sitta uppe hela natten lång.

Nä, nu får jag börja men i alla fall SOMMAREN ÄR HÄR! xoxo



Kommentarer
Postat av: Michelle

Fin blogg :)

2010-05-28 @ 12:29:09
URL: http://michelleangerfelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0